Hindamine
Oodatav olukord
Kogu kooli kogukonna tasandil tegeleb kool kavakindlalt eesti rahvusidentiteedi loome olulisuse teadvustamise ja toetamisega.
Hindamiskriteeriumid
- Kriteerium 1
- Kriteerium 2
- Kriteerium 3
- Kriteerium 4
- Kriteerium 5
- Kriteerium 6
Kooli dokumentides (õppekavas) on selgelt defineeritud õpilaste identideediloome tähendus toetades eesti rahvusidentiteedi kujunemist.
Kool on loonud õpilastele võimalused riigisiseseks õpilasvahetuseks.
Koolis on olemas kokkulepped ja toimivad praktikad õpilaste karjääriplaneerimise toetamiseks.
Õpilaste identiteediloome toetamiseks kaasab kool õppe- ja/või huvitegevustesse inimesi, kes oma kogemuste ja tausta poolest võiksid olla õpilastele eeskujuks.
Kool soodustab sõprus- või partnerkoolide võrgustiku kaudu õpilaste osalemist koolidevahelistes ühisprojektides.
Koolis toimuvad sündmused aitavad kaasa erinevate keelte ja kultuuride (sh oma keele ja kultuuri) tundmaõppimisele.
Hindamisvahendid
Kriteeriumi täitmist saab tõendada indentideedi küsimustiku (Ehala) andmete analüüsil. Kooli enda poolt kogutud andmete toel.