Hindamine
Oodatav olukord
Kool toetab õpilase õpipädevuse arengut, soodustades õppimiseks vajalike teadmiste, oskuste ja uskumuste omandamist.
Hindamiskriteeriumid
- Kriteerium 1
- Kriteerium 2
- Kriteerium 3
- Kriteerium 4
Kooli dokumentides (õppekavas) on selgelt defineeritud õpipädevuse tähendus ja kokku lepitud õpilaste õpipädevuse toetamise tegevused ning erinevate osapoolte ülesanded.
On loodud erinevad õpetajate koostöise õppimise vormid (tunnivaatlused, õpetajalt õpetajale koolitused, õpiringid jm) õpipädevuse paremaks toetamiseks ainetunnis.
Koolis on loodud praktikad (mentorlus, klassijuhatamine, tugimeetmed, nõustamine, kursused vm), mis toetavad õpilaste õpipädevuse arengut süsteemselt.
Õpilaste õpipädevuse kohta kogutakse andmeid ja analüüsitakse selle seost akadeemilise edenemisega ning toetustegevusi planeeritakse süsteemselt.
Hindamisvahendid
Kriteeriumi täitmist saab tõendada õppijate ja õpetajate rahulolu küsitluste tulemustega. Soovitus vaadata õppijate rahulolu, muutuv õpikäsitus – õppijate hinnangud aktiviseerivate õppemeetodite kasutamisele koolis, alaskaalad – arengut toetav tagasiside; individuaalne tunnustamine; õppetöö mõtestatus; koostöine õpetamine. Õpetajate rahulolu koolikeskkonna erinevate aspektidega alaskaalad – õpetajate suhted õppijatega. Samuti Tallinna Ülikooli õpilasuurimuse andmetel õpistrateegiate kasutamise alaskaalad. Õpipädevuste testidega EISis.